domingo, 1 de noviembre de 2009

Poesía sin sentido

Aquest treball, el varem fer a comunicació. Consistia a escollir un número, i un cop triat, anar a la biblioteca. Un cop arribaves allà, tenies que triar un estant i a partir d’allà tenies que contar tants llibres com el número que havies triat. (si era el 4, tenies que conta quatre llibres cap a la dreta..i així cada vegada durant un determinat temps) un cop triaves el llibre, tenies que obrir i contar tantes pàgines com el número que havies triat i així igual amb les línies de la pàgina que t’ havia tocat.

Crecimiento y desarrollo,
De maestros y profesores.
Exclusivamente orales,
Llevan a la aproximación de sistemas.

La formación,
Es un proceso de comunicación.
Para garantizar,
Un servicio educativo de calidad.

El saber de los docentes,
Ante su trabajo.
Construye un instrumento clave,
Para un futuro.

De sus roles o funciones,
De su historia.
De las aptitudes,
Y actitudes necesarias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario