miércoles, 25 de noviembre de 2009

Un dia qualsevol amb les amigues...

La nova pràctica de Gestió de la Informació i TIC, consisteix en gravar diferents videos, de qualsevol cosa que estiguem interessats o ens pugui sembla interessant i editar-los amb el Windows Movie Maker.
Inicialment, vaig anar un dijous a Vic, on allà s’han instal.lat a un pis per poder fer la carrera. Amb van dir d’anar a coneixer vic, i així vaig aprofitar per poder fer aquesta pràctica.
Desprès de tenir enregistrat tots els vídeos el que vaig tenir que fer, va ser baixarem un programa per poder canviar el tipus de arxius per poder treballar amb el Windows Movie Maker, després vaig aplicar-hi un començament i un final per poder fer una presentació i una cloenda, seguidament vaig aplicar una cançó per acompanyar el video així quedava més dinàmic, i finalment el vaig editar i penjar al YouTube.

Aquest és el resultat, espero que gaudiu del treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario