sábado, 26 de diciembre de 2009

M’agradaria fer un breu escrit del que e pogut aprendre a les classes de TIC i que ha pogut ser per a mi aquesta assignatura.
Recordo que el primer dia de classe tothom va sortir espantat, ja que moltes de nosaltres no teníem coneixement de tot el que es pot arribar a fer, i sincerament ens sentíem desorientades. Al principi quan parlava en Jordi Simón, no sabíem de que parlava a causa del vocabulari adequat de l’assignatura, però mica en mica hem anat aprenen i entenen els diferents programes, arxius, documents i els seus usos.
Cada pràctica que assolia em feia entendre el perquè de l’assignatura i podíem veure la importància de les TIC.
Al ser mestres hem de conèixer tot el que està al nostre abast en els nous camps per poder formar i ensenyar als nostres alumnes en aquesta nova idea digital.
He donat un petit pas al coneixement de les TIC però penso que mai les hem de deixar d’utilitzar.
Pel que fa el meu blog, puc dir que mai havia creat ningun, al principi anava una mica perduda, però poc a poc al vaig anar sentin curiositat, això em portava a que tingués ganes de xafardejar i descobrir coses noves. Penso que el blog és una idea genial per a compartir, opinar...les aportacions dels demes.
Penso que és una idea genial per posar-ho en una escola ja que tots els pares poden participar des de la seva llar acompanyats del seus fills, i així s’estableix un vincle entre família i escola.
Per acabar m’agradaria destacar dues pràctiques que hem van agradar i les he trobat molt interessants, és el Movie Maker (pràctica seminari, llegenda i pràctica) i la de Google dogs ja que penso que és una eina fantàstica per a fer treballs en grup.

No hay comentarios:

Publicar un comentario